Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Nov 2024 12:47:02 +0200

Tere!

Saue Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/27674 aadressile 
Harju maakond, Saue vald, Riisipere alevik, Metsa tn 17, Harju maakond, Saue 
vald, Riisipere alevik, Metsa tn 17 (Veetorustik, Kanalisatsioonitorustik) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rajatised jäävad avalikult kasutava tee 
kaitsevööndisse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27162393>  (menetlus nr: 
459205), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saue Vallavalitsus) või menetleja (MARIEL KARU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister